Blogger Widgets

Δεν ήταν μονόδρομος η ταπείνωση και το 3ο μνημόνιο Δεν είμαστε ό,τι δηλώνουμε, αλλά ό,τι κάνουμε και ό,τι ψηφίζουμε (βίντεο) Δ. Κοδέλας: “Χρειαζόμαστε ένα κίνημα για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας” Συνέντευξη στο ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5 Ζητώ συγγνώμη από τον ελληνικό λαό>

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Τουλάχιστον ας ζητούν μια συγγνώμη όταν μιλούν για το τρένο

14/10/2014


Δ. Κοδέλας: Τουλάχιστον ας ζητούν μια συγγνώμη από τους πολίτες όταν μιλούν για το τρένο όσοι το εγκατέλειψαν



Με αφορμή την επίσκεψη του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΣΕ κ. Παναγιώτη Θεοφανόπουλου στην Αργολίδα και τις δηλώσεις για επαναλειτουργία του Σιδηροδρόμου ο Βουλευτής Αργολίδας Δημήτρης Κοδέλας έκανε την ακόλουθη δήλωση:


Είναι θετικό ότι ξανασυζητιέται από την πλευρά του ΟΣΕ η επαναλειτουργία του Σιδηροδρόμου προς την Αργολίδα.


Ελπίζουμε οι σχετικές δηλώσεις του Προέδρου του ΟΣΕ να μην οφείλονται στην προεκλογική περίοδο και να μην εξυπηρετούν μικροκομματικές σκοπιμότητες.


Εύλογα, όμως, προκύπτουν σε κάθε πολίτη της Αργολίδας κάποια ερωτήματα:


 
1. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ και ο Υπουργός ΠΕΚΑ σήμερα αντιλήφθηκαν ότι έχουν εγκαταλειφθεί και λεηλατηθεί οι σταθμοί του τρένου; Τι έκαναν ή τι δεν έκαναν με αποτέλεσμα να φτάσουμε στη σημερινή κατάσταση; Γιατί κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη; Γιατί δεν έπραξαν τα δέοντα από τη στιγμή που τους είχε γίνει γνωστή η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί τόσο από δημοσιεύματα στον Τύπο και από παρεμβάσεις Φίλων του Σιδηροδρόμου όσο και μέσα από ερωτήσεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ στις 29/11/2013 με θέμα: “Απαξίωση Σιδηροδρομικού Δικτύου Πελοποννήσου” και στις 08/01/2014 με θέμα: “Καταστροφή Υποδομής Σιδηροδρομικού Δικτύου Πελοποννήσου”;



2. Η μεγάλη σημασία του τρένου τόσο για την εξυπηρέτηση της μετακίνησης των πολιτών όσο και για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής τώρα ανακαλύφθηκε ή ξανα-ανακαλύφθηκε από τους αρμόδιους του ΟΣΕ και την κυβέρνηση; Εάν συμφωνούν στην αξία του σιδηροδρόμου τότε ποιός ευθύνεται που εδώ και τέσσερα χρόνια έχουν σταματήσει τα δρομολόγια (ας μη συζητήσουμε για τα πέντε χρόνια της ανακαίνισης της γραμμής);

3. Γιατί ακόμα και στις 30/07/2014 ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχαήλ Παπαδόπουλος απαντώντας στα ερωτήματά μου για την ανάγκη επαναλειτουργίας της γραμμής καθώς και διερεύνησης της δυνατότητας ηλεκτροκίνησης και κανονικοποίησης του δικτύου ανέφερε ότι “δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τους πολίτες” και περιόριζε την όποια επαναλειτουργία μόνο σε τουριστικούς σκοπούς (δείτε το σχετικό βίντεο:http://youtu.be/-HuBPAVaUbg);


4. Γιατί δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών;



5. Τι εννοεί ο πρόεδρος του ΟΣΕ όταν αναφέρεται σε ΣΔΙΤ; Ο ελληνικός λαός έχει πληρώσει και θα πληρώνει την υποδομή και κάποιος ιδιώτης (υποθέτουμε κάποιοι από τους γνωστούς στην χώρα μας) θα διαχειρίζεται τα δρομολόγια; Μήπως θα λαμβάνει και κρατική επιδότηση για αυτό;



6. Γιατί ενώ ο Υπουργός ΠΕΚΑ σε Δελτίο Τύπου (17/09/2014) δεσμευόταν για την επαναλειτουργία της γραμμής εντός τριμήνου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ στις δηλώσεις του ανέφερε ότι “ο ευπρεπισμός των σταθμών θα ξεκινήσει ως το τέλος του έτους” και “η ανάταξη της υποδομής και η ολοκλήρωση του σχεδιασμού από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να είναι γεγονός μέσα στον επόμενο χρόνο”;




Υπάρχουν τεράστιες πολιτικές ευθύνες τόσο για το τι προέβλεπε η ανακαίνιση της γραμμής που έγινε όσο και για το ότι σταμάτησε η λειτουργία του σιδηροδρόμου λίγους μήνες μετά την επαναλειτουργία του.

Όσοι “κατάφεραν” ύστερα από 120 χρόνια να αφήσουν την Αργολίδα (όπως και την Αρκαδία και τη Μεσσηνία) χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση θα έπρεπε όταν μιλούν για το σιδηρόδρομο τουλάχιστον να απευθύνουν μια συγγνώμη προς τους πολίτες!


Για τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως και για την πλειοψηφία των πολιτών και των επαγγελματικών φορέων, η επαναλειτουργία της Σιδηροδρομικής Γραμμής Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου θεωρείται άμεση και ζωτική ανάγκη για το Νομό μας. Επίσης, για να αξιοποιηθούν πλήρως τα πλεονεκτήματα του τρένου θα πρέπει να μελετηθούν παρεμβάσεις (ηλεκτροκίνηση, βελτίωση χάραξης, ανισόπεδοι κόμβοι, κανονικοποίηση της γραμμής) που να βελτιώνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την ασφάλεια, το κόστος.


Προϋποθεση, όμως, για να ξανασφυρίξει το τρένο στην Αργολίδα με όρους επωφελείς προς την τοπική κοινωνία και οικονομία είναι η απαλλαγή από αυτούς που το οδήγησαν στον μαρασμό και την εγκατάλειψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.